/Files/images/20-21/31 марта -1.jpg
/Files/images/20-21/31 марта-2.jpg
/Files/images/20-21/31 марта.jpg
Перехід на дистанційне навчання, зумовлений пандемією, став неочікуваним та доволі серйозним випробуванням для всіх учасників освітнього процесу – освітян, вчителів, учнів та їхніх батьків.
Всупереч поширеній хибній точці зору, дистанційне навчання – це аж ніяк не канікули з онлайн-перекличкою та домашнім завданням. Недостатньо просто кидати дітям посилання на матеріали для самостійного опрацювання у месенджер. Дистанційний формат передбачає наявність всіх притаманних очному навчанню атрибутів, таких як групові дискусії, колективне обговорення пройденого матеріалу, живе спілкування тощо.
Саме тому для вчителів нашої школи 31.03.2021 було проведено практичний семінар, під час якого присутні отримали повну інформацію
стосовно синхронного та асинхронного режимів. Вчитель історії Леус Л.В. розповіла про використання власного сайту в асинхронному режимі. Філіна В.І., вчитель інформатики провела практичне заняття по створенню, наповненню Google Classroom; вчитель зарубіжної літератури Чалик Н.Б. запросила всіх присутніх на відео зв’язок в Google Meet та розповіла про роботу цього сервісу; вчитель хімії Нікішина А.О. розповіла про свій досвід роботи в Online Test Pad, за допомогою якого можно створювати тести, кросворди та інше. Дистанційна освіта – це інструмент, який дозволяє індивідуалізувати навчання та дати знання дітям із високою мотивацією.
Кiлькiсть переглядiв: 146

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.