Якщо Ви бажаєте отримати офіційну відповідь на Ваше звернення, Ви повинні надіслати листа у письмовій формі за адресою: вул. Башкірська б.2, м. Харків, 61177 (або подати його через приймальню директора).
Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян», у зверненні мають бути зазначені прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви або скарги, прохання або вимоги. Письмове звернення повинно бути підписане заявником із зазначенням дати.
У разі недержання цих вимог звернення розгляду не підлягає.

Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року № 577-VIII "Про внесення змін до Закону України" Про звернення громадян "за електронним зверненням та електронним петиціям" від 28 жовтня 2015 року "письмове звернення також може бути спрямоване з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв'язку (електронне звернення).

У зверненні повинні бути вказані прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви або скарги, пропозиції або вимоги. Письмове звернення повинне бути підписане заявником (заявниками) з зазначенням дати. В електронному зверненні також повинен бути зазначена електронна адреса, на яку заявник може надіслати відповідь, або інформацію про інші засоби зв'язку з ним.
Застосування електронного цифрового підпису при відправленні електронного звернення не вимагається.
Кiлькiсть переглядiв: 404

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.