Обдарована дитина - та, яка виділяється яскравими, очевидними, іноді видатними досягненнями (або має передумови до цього) у тому або іншому виді діяльності.
Основні завдання роботи з обдарованою молоддю:
забезпечення оптимальних умов для реалізації особистості школяра;
створення науково-методичного, психологічного і медичного супроводу обдарованих учнів;
постійний пошук ефективних методів, прийомів, форм роботи з учнями, які мають високий рівень мотивації;
формування інтелектуальної еліти в школі;
розвиток творчих здібностей учнів;
досягнення відповідності статусу школи реальному рівню інтелектуального розвитку учня;
стимулювання та мотивація самореалізації учнів;
стимулювання педагогів для роботи з обдарованими учнями (система заохочень);
залучення до співпраці викладачів вищих навчальних закладів, батьків.
Основні напрямки діяльності:
створення інформаційного банку даних обдарованих дітей із різних напрямів діяльності;
систематизація матеріалів періодичних видань із проблеми дитячої обдарованості;
проведення проблемно-тематичних семінарів із метою систематичного підвищення майстерності вчителів, які працюють з обдарованими дітьми;
створення авторських програм та методичних розробок, спрямованих на виявлення та розвиток обдарованих дітей молодшого шкільного віку;
організація постійно діючого консультативного пункту для вчителів початкових класів із залученням науковців, лікарів, психологів, методистів управління освіти;
залучення до роботи з обдарованими дітьми вчителів, які мають педагогічні звання "вчитель-методист", "старший вчитель";
створення банку педагогічного досвіду щодо роботи з обдарованими дітьми;
організація і проведення шкільних, районних олімпіад із базових дисциплін;
формування груп для індивідуального сумісного навчання обдарованих дітей на базі однієї паралелі (3-4 кл.) з урахуванням рівня здібностей та сфери обдарованості, запитів кожної дитини;
підготовка до друку матеріалів із досвіду роботи, рекомендацій учителів, які працюють з обдарованими дітьми;
організація та проведення творчих звітів педагогів за результатами роботи з обдарованими дітьми на індивідуальних заняттях, гуртках, студіях;
забезпечення участі обдарованих дітей у міських, районних, обласних творчих конкурсах;
здійснення моніторингу стану здоров'я обдарованих дітей;
розробка системи матеріального та морального заохочення обдарованих учнів та вчителів, які працюють з ними;
розгляд питань організації роботи з обдарованими дітьми та визначення подальших напрямів роботи на засіданнях шкільних, районних методичних об'єднань учителів, педагогічних рад, нарадах при директорах.

Кiлькiсть переглядiв: 1566

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.