Галерея
"Інформаційні матеріали з протидії булінгу,для учасників освітнього процесу."
ЛИСТ МОНУ Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)
Затверджено
Заступник директора школи
А.Г. Карась
Наказ від 03.09.2019 №
План
заходів щодо профілактики булінгу
2019 – 2020 навчальний рік
№ п/п | Назва заходу | Цільова аудиторія | Термін виконання | Відповідальний | ||
Діагностичний етап | ||||||
1 | Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах | Вересень | Психолог школи Соціальний педагог | |||
2 | Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах: – спостереження за міжособис-тісною поведінкою здобувачів освіти; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; – психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; – соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; – визначення рівня тривоги та депресії учнів. | Усі категорії учасників освітнього процесу | Упродовж року | Класні керівники, практичний психолог школи соціальний педагог | ||
Інформаційно-профілактичні заходи | ||||||
1 | Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільній батьківській конференції | Батьки здобувачів освіти | Вересень | Директор школи практичний психолог школи соціальний педагог. | ||
2 | Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі » | класні керівники | Жовтень | Заступник директора з ВР соціальний педагог | ||
3 | Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Види булінгу» | Педагогіч- ний колектив | Жовтень Листопад | Заступник директора з ВР | ||
4 | Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» | 1 – 11 | Упродовж року | Психолог школи . | ||
5 | Контроль стану попередження випадків булінгу | Нарада при директорі | Квітень | Директор школи | ||
6 | Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню | Педагогіч-ний колектив | Упродовж року | Заступник директора з ВР практичний психолог школи соціальний педагог | ||
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти | ||||||
Планування класних заходів протидії боулінгу поміж учнів | 1-11 | вересень | Класні керівники | |||
1 | Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків | 1-4 | Упродовж року | Заступник директора з НВР Класні керівники | ||
2 | Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять | 1-11 | Упродовж року | Педагог-організатор Класні керівники Практичний психолог | ||
3 | Розробка та підбір відеоматеріалу для перегляду кінострічок відповідної спрямованості | 5 – 11 | Упродовж року | вчителі інформатики | ||
4 | Засідання дискусійного клубу старшокласників «Як довіряти й бути вдячним» | 9-11 | Січень | Педагог-організатор | ||
5 | Работа з темою особистої гідності в ході вивчення літературних творі, на уроках історії | 5-11 | Упродовж року | Класні керівники, вчителі літератури, історії | ||
6 | Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу» | 1-11 | 10-14 грудня | Класні керівники, вчителі правознавства, практичний психолог школи | ||
7 | Проведення заходів в рамках тематичного тижня « | 1-11 | 17-21 грудня | Класні керівники, вчителі -предметники | ||
8 | Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Моя сила - у самовпевненості!» | 1-11 | 21-25 січня | Заступник директора з НВР | ||
9 | Проект «Кібергбулінг – це не круто!» | 5-8 | Лютий - квітень | Педагог-організатор | ||
10 | Участь актива шкільного самоврядування в організації заходів антибулінгового спрямування | 5 – 11 | Упродовж року | Педагог-організатор | ||
Психологічний супровід | ||||||
1 | Діагностика стану психологічного клімату класу | 1-11 | Упродовж року | Психолог школи | ||
2 | Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час | 1-11 | Упродовж року | Психолог школи | ||
3 | Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу | 1-11 | Упродовж року | Психолог школи | ||
4 | Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу | 1-11 | Упродовж року | Психолог школи | ||
Робота з батьками | ||||||
1 | Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» | 1-11 | Упродовж року за планом батьківських зборів | Класні керівники | ||
2 | Батьківська конференція – семінар за темою: «Ознайомлення батьків з Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)» «Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини | 1-11 | Листопад | Заступник директора з ВР Психолог школи Соціальний педагог | ||
3 | Батьківська конференція – семінар «Як навчити дітей безпеці в соціумі» | батьки | Січень | Заступник директора з НВР Психолог школи | ||
4 | Інформаційна робота через інтернет-сторінки | Упродовж року | Заступник директора з НВР | |||
- 10.12.2019. Для успішного попередження та протидії насильству в ХСШ № 87 проводяться заняття з навчання навичок ефективного спілкування та мирного розв’язання конфліктів.
Інформація
про організацію та проведення у
Харківській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 87
Харківської міської ради Харківської області
Всеукраїнського тижня з протидії булінгу
№ з/п | Дата проведення заходу | Назва заходу | Клас | Кількість здобувачів освіти |
1 | 16.09 | Оновлення інформації з тематики « протидія булінгу» на сайті школи | ||
2 | 14.09 | Поширення інформації на сторінці у Facebook | ||
3 | 16.09 | Розміщення інформації на стендах школи «Протидія булінгу» | ||
4 | 17.09 | Загально шкільні батьківські збори . Слайд-презентація «Стоп-булінг» ( профілактика явища булінга в учнівському середовищі, поради батькам) | Батьки 1-11 класів | 87 |
Виховні години з метою протидії булінгу. | ||||
5 | 19.09 | « Мої однокласники- мої друзі» | 1-А | 31 |
6 | 18.09 | «1 –Б проти булінгу» | 1-Б | 25 |
7 | 19.09 | «Не треба мене кривдити» | 1-В | 16 |
8 | 18.09 | «Дошка побажань. Школа вільна від булінгу» | 2-А | 22 |
9 | 18.09 | «Стоп булінг!» | 2-Б | 20 |
10 | 20.09 | «Стоп булінг!» | 2-В | 25 |
11 | 18.09 | «Стоп булінг!» | 3-А | 20 |
12 | 19.09 | «Стоп булінг!» | 3-Б | 23 |
19.09 | «Скажи –«НІ!» булінгу» | 3-В | 20 | |
20.09 | «Стоп булінг!» | 4-Б | 25 | |
20.09 | «Стоп булінг!» | 5-А | 20 | |
18.09 | «Стоп булінг!» | 5-Б | 13 | |
19.09 | Протидія булінгу | 5-В | 20 | |
19.09 | «Правовий вернісаж» | 6-А | 15 | |
14.09 | «Булінг, що це?» | 6-Б | 20 | |
18.09 | «Булінг- протидія у дитячому середовищі» | 6-В | 20 | |
20.09 | «Насильству ні!» | 7-А | 23 | |
20.09 | «Стоп булінг!» | 7-Б | 18 | |
17.09 | «Життя без насильства» | 7-В | 23 | |
17.09 | «Стоп булінг!» | 8-А | 33 | |
20.09 | «Стоп булінг!» | 8-Б | 26 | |
20.09 | «Булінг – поширене явище в учнівському середовищі» | 9-А | 20 | |
20.09 | «Стоп булінг!» | 9-Б | 20 | |
20.09 | «Протидія булінгу в колективі підлітків» | 9-В | 18 | |
20.09 | «Кібербулінг» | 10-А | 14 | |
20.09 | «Булінг – поширене явище в учнівському середовищі» | 10-Б | 15 |
17 вересня в школі відбулись загальношкільні батьківські збори присвячені організованому початку навчального року. Під час зустрічі адміністрацією школи надана інформація з питань режиму роботи закладу, медичного обслуговування учнів, організації харчування, попередження травмування дітей під час освітнього процесу та в побуті, зміцнення матеріально-технічної бази закладу. Особлива увага була приділена роз'яснювальній роботі щодо необхідності дотримування календаря щеплень. Шкільним психологом проведено бесіду з батьками щодо попередження такого небезпечного явища в учнівському середовищі як булінг.
Коментарi