Портфелик першокласника

1. Портфель.

2.Папка для зошитів.

3.Зошити в клітинку (10 - 15 шт.)

4.Зошити в косу лінію( 10 – 15 шт.)

5.Обкладинки для книг.

6.Обкладинки для зошитів.

7.Пенал.

8.Прості олівці(м’які або напівм’які 2-3шт), гумка, точилка.

9.Лінійка (15 – 20 см).

10.Ручки кулькові, тонкопишучі, з нетемним але й з не дужесвітлимкольором (2 шт.)

11.Одну ручку з зеленою пастою .

12.Кольорові олівці, фломастери.

13.Кольоровий папір, картон (кольоровий і білий), клей ПВА, клей-олівець, ножиці з тупими кінцями, пластилін (дощечка, стеки).

14.Альбом для малювання, фарби (акварель медова), пензлики, склянка-непроливайка.

15.Папка для праці.

16.Зручне змінне взуття.

17.Шкільна форма :

Для хлопчиків:чорний класичний ділового стилю костюм,однотонна сорочка

Для дівчаток:чорний піджак, спідницяабо сарафан, однотонна блузка.

18.Спортивна форма:футболка ,спортивний костюм, спортивневзуття.

Бути готовим до школи – не означає

умітичитати, писати і рахувати.

Бути готовим до школи – означає

бути готовим всьомуцьому навчитися.

Л.А.Венгер (дитячий психолог)

Режим роботи ХСШ №87

Початок роботи о 07.45, закінчення роботи о 18.40;

Прийом дітей до школи: 07.45-08.00;

Навчальні заняття: 08.00-16.20

Режим роботи груп продовженого дня

З 12.40 до 18.40

Пам‘ятка батькам першокласника:

Підтримуйте в дитині її бажання стати школярем. Ваше серйозне ставлення до шкільних проблем , досягнень , а можливо і ускладнень, допоможуть першокласникові підтвердити значущість його нового становища та діяльності.

Обговоріть з дитиною ті правила і норми , з якими вона зустрілася у школі. Обґрунтуйте їх необхідність.

Дитина має право на помилку . Коли людина навчається , в неї може щось не виходити, це правомірно.

Складіть разом з дитиною режим дня, стежте за його виконанням .

Не пропускайте труднощі , які виникають на початку навчання. Якщо , наприклад, у дитини логопедичні проблеми, починайте їх вирішувати на першому році навчання.

Підтримуйте першокласника в його бажанні досягти успіху.

У кожній діяльності обов’язково знайдіть за що його можна похвалити. Пам’ятайте , що емоційна підтримка і похвала можуть помітно підвищувати інтелектуальні досягнення дитини.

Якщо вас щось тривожить у поведінці дитини, не соромтесь звернутись до шкільного психолога.

У зв’язку із соціальною позицією школяра в житті вашої дитини з’явилась більш авторитетна людина , ніж ви. Це вчитель. Поважайте думки першокласника про свого педагога.

Навчання — нелегка і відповідальна праця. Школа суттєво змінює життя дитини, але це не повинно впливати на різнобічний дитячий світ. У першокласника має залишатись достатньо часу на ігри та розваги.

Успіху вам!

Що не може бути зроблене без участі батьків?

Без участі батьків не може бути побудована самостійність молодшого школяра в:

- організації свого робочого місця;

- у виконанні домашніх робіт;

- в підготовці свого одягу і портфеля до завтрашнього дня.

7 правил по збору портфеля першокласника

Збираючи дитину перший раз в перший клас, хочеться покласти в портфель всі канцелярські багатства. Не поспішайте. Необхідний вміст портфеля вчитель зазвичай озвучує. А ваше завдання — навчити дитину правильно збирати портфель.

Правило 1:Дитина повинна самостійно збирати — розбирати портфель але, за Вашим контролюванням та підтримкою.

Щоб добре орієнтуватися у власному портфелі, дитина повинна збирати — розбирати його самостійно. Інакше, замість того, щоб слухати вчителя, вона велику частину уроку шукатиме в портфелі необхідні речі. Навіть якщо в портфелі всього одне відділення (хоча в більшості сучасних ранців їх як мінімум три), дитині буде потрібно не менше 10-15 хвилин, щоб знайти потрібну річ в незнайомих надрах портфеля.

Правило 2:Портфель треба збирати щодня.

Щодня в портфелі скупчується безліч непотрібних папірців, крихт і всіляких «цінних», але абсолютно непотрібних в школі речей. Стежте, щоб дитина щодня виймала з портфеля весь вміст, викидала сміття і складала назад в портфель тільки необхідні речі.

Правило 3:Нічого зайвого.

Завдання батьків — стежити, щоб дитина не носила з собою зайві речі. За санітарними нормами, що діють, більше трьох кілограмів піднімати першокласникам не рекомендується. Окрім покладених за програмою 2-3-ох підручників і 2-3-х зошитів в ранці першокласника обов’язково лежатимуть пенал з ручками і олівцями, щоденник, рахункові палички, підставка для книг і сніданок. В результаті набирається якраз близько трьох кілограмів. Перший час батькам доведеться контролювати, що дитина кладе в портфель, а потім вона буде це робити самостійно.

Правило 4:Гігієнічне приладдя.

В портфелі завжди повинні лежати упаковка вологих серветок. Якщо дитина соромиться діставати їх в школі, покладіть в непрозорий пакет.

Правило 5:Окремі контейнери для їжі.

Практично у всіх школах дітям недостатньо стандартних шкільних сніданків і батьків просять давати дитині з собою додатковий сніданок — декілька бутербродів, сік і печиво. Незалежно від того, яку їжу ви даватимете дитині, для неї потрібні спеціальні контейнери з кришкою, що щільно закривається. Часто батьки упаковують їжу у фольгу або в поліетиленові пакети. Але упакована таким чином їжа може розкришитися. До того ж, якщо носити її без контейнера, весь вміст портфеля пропахне їжею. Поясніть дитині, що, перекусивши, вона повинна всі обгортки і порожні пакети викинути в урну, а контейнер щільно закрити.

Правило 6:Іграшки залишаються удома.

Іграшкам в портфелі робити нічого. Якщо дитина дуже наполягає, домовтеся, що вона діставатиме іграшки з портфеля тільки на перерві, а перед початком уроку знову прибере їх в портфель. Можна, наприклад, укласти угоду, що при першій скарзі вчителя з приводу ігор на уроках — іграшки залишаються удома.

Правило 7:Мінімум дорогих речей.

Питання, давати чи ні дитині в школу мобільний телефон, до цих пір залишається спірним. Мобільний телефон (і інші дорогі речі) не є предметами першої необхідності. В крайньому випадку дитина може подзвонити зі школи. Якщо ви все-таки вважаєте, що телефон дитині необхідний, поясніть, що на час уроків необхідно відключати звук і прибирати телефон в портфель. Крім того, необхідно пам’ятати, що телефон може загубитися або бути викраденим. Це стосується і наручного годинника, який діти часто знімають на фізкультурі і забувають .

Культивування самостійності – це відповідальна і поступова робота часто буває простіше щось зробити самому, чим чекати, поки це зробить дитина. Іноді дії дитини представляють для неї реальну небезпеку. І тоді батьки застерігають її: «Не роби сам, це небезпечно (важко), за тебе зроблю я». Ця неправильна установка приводить до «вивченої безпорадності», відмові дитини надалі від будь-яких самостійних дій, невірі у власні сили.

До речі! Цієї «золоті правила» стосуються дитини на протязі всього навчання у школі!

Що робити, якщо дитина зранку погано себе почуває, а потрібно йти в школу?

У шести-семирічних дітей рідко трапляється «запалення хитрості». Або дитина, дійсно, хворіє, або погане самопочуття пов'язане з необхідністю йти в школу. У будь-якому випадку, варто це перевірити.

Якщо дитина після того, як Ви залишили її вдома, відразу відчуває себе краще, то, можливо, її погане самопочуття пов'язане із стресом, що отримала в школі. Постарайтеся з'ясувати (у дитини, у вчителя, у знайомих дітей), що відбувалося в школі вчора, позавчора. Важливо зрозуміти, що відбувається, особливо якщо таке повторюється систематично.Якщо ж Ви все-таки вирішили відправити дитину до школи, давши їй пігулку від головного болю (або не виявивши ніяких симптомів хвороби), не робіть цінністю подолання нею поганого самопочуття. Не хваліть дитину за те, що вона пішла в школу, переборовши себе.

Якщо Ви гордитиметеся, що Ваша дитина вчиться (трудиться), незважаючи на своє погане самопочуття, то у неї може підсвідомо закріпитися установка на хворобу: «можна добитися похвали, хворіючи».

Які типові прояви стресу і дезадаптації?

Дитина часто плаче (більше, ніж зазвичай).У неї, на відміну від звичайного, пригнічений або, навпаки, збуджений стан (гірше засинає).Дитина проявляє необґрунтовану агресію (лається, нападає, відповідає агресивно, лізе в бійку).Дитина відмовляється йти в школу.

Як можна знімати стрес?

1.Забезпечити ритмічне життя і порядок будинку (тут дуже важливий власний приклад і наслідування його дитиною).Важлива тепла, природна, спокійна манера поведінки дорослих вдома (без зривів, підвищеного тону).2. Необхідне на якийсь час продовження традиційних «дитячих» ритуалів укладання, їжі, умивання, сумісної гри-обіймів, читання на ніч, які були прийняті в дошкільному дитинстві дитини.3. Знімають напругу гри з водою, піском, малювання фарбами (з дозволом забруднюватись - відсутністю критики або засудження за забруднений одяг, підлогу!), виготовлення колажів в "рваній" техніці (рвати кольоровий папір, старі журнали і клеїти з них картини), спортивні ігри на повітрі (м'яч, скакалки, «класики» і ін.)4. Надзвичайно важлива відсутність зайвих постійних подразників (телевізор, приймач).5. Необхідно давати дитині можливість переживати час від часу справжню дитячу радість (свято, театр).Для багатьох краще всього знімає напругу відпочинок на природі (особливо, праця).

Які незвичайні прояви дитини вимагають звернення до фахівця?

Страхи (нічні страхи).Енурез (нетримання сечі), особливо якщо перед школою цього вже не було.Гризіння нігтів, заїкання або сіпання повік, лицьових м'язів.Яскраво виражена агресія.

Як часто потрібно взаємодіяти з вчителем в період адаптації?

У адаптаційний період повинен бути налагоджений постійний зв'язок між школою і батьками. Потрібно домовитися про місце і час зустрічей вчителя і батьків, на яких вони могли б обмінятися своїми спостереженнями, враженнями з приводу дій дітей. Протягом першого року навчання дітей батьки і вчителі повинні стати однодумцями.


Кiлькiсть переглядiв: 1808

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.